Blog

La patronal de begudes refrescants veu la pujada de l’IVA “injusta 
i discriminatòria”

L’Associació de Begudes Refrescants (Anfabra), la patronal que defensa els interessos de Coca-Cola i Pepsico entre altres, creu que la pujada de l’IVA a les begudes ensucrades és “injusta, discrimina- tòria” i té “un clar component ideològic”, segons un comunicat remès aquest divendres. Al seu judici, “es tracta d’un dur cop a l’hostaleria, al consu- […]

LEER MAS LLEGIR MES

La patronal de bebidas refrescantes ve la subida del IVA “injusta
 y discriminatoria”

La Asociación de Bebidas Refrescantes (Anfabra), la patronal que defiende los intereses de Coca-Cola y Pepsico entre otras, cree que la subida del IVA a las bebidas azucaradas es “injusta, discriminatoria” y tiene “un claro componente ideológico”, según un comunicado remitido este viernes. A su juicio, “se trata de un duro golpe a la hostelería, […]

LEER MAS LLEGIR MES

S’aprofiten les marques de l’ecològic i sostenible per a augmentar els preus?

Durant els últims anys hem vist un augment en el compromís generalitzat amb la sostenibilitat en tots els estaments socials. Malgrat això, el 96% dels espanyols afirmen estar preocupats pel medi ambient, segons un recent estudi elaborat per la companyia d’energia fotovoltaica SotySolar. Malgrat el necessari d’apostar per alternatives que cuidin el medi ambient, vuit […]

LEER MAS LLEGIR MES