Editorial 26
Li declarem la guerra als tòpics. En el nostre sector se sol tenir el mal costum de dir que els comercials es mouen per incentius i que els clients només miren el preu més barat. “Clixés” als quals de vegades ens acomodem massa i acabem donant per bo. Doncs decididament ens rebel·lem contra ells i ho fem per un motiu que és per a la nostra empresa un orgull.
A la fi d’abril, el Banc dels Aliments va fer una crida a la ciutadania per recaptar llet per als menors de les famílies més necessitades mitjançant la iniciativa que van anomenar “Cap nen sense bigoti”. Al *escoltar aquesta notícia, GrupVIVÓ, amb la col·laboració de Letona, va entendre que com a empresa de distribució de begudes podia arribar a moltes persones davant aquesta crida a través dels seus clients. La resposta va sobrepassar qualsevol espectativa. Durant la setmana que va durar la campanya els comercials de GrupVIVÓ es van involucrar de manera totalment desinteressada per donar a conèixer a tots els clients aquesta iniciativa i el resultat és que els nostres clients es van implicar a partir del minut un. El resultat, més de 3.500 ampolles de llet, més de 5.000 litres de llet recaptats que aniran directament al Banc dels Aliments. En GrupVIVÓ volem agrair-vos a tots la vostra col·laboració.
És un orgull tenir clients com vosaltres! GrupVIVÓ