Editorial nº20
El que era bo ahir pot ser que no ho sigui avui i molt menys demà. En un món tan dinàmic com el que vivim, les tendències canvien constantment i és per això que actualment és gairebé una obligació per a qualsevol empresa disposar d’un bon equip de màrqueting que s’encarregui de fer arribar al client un missatge clar i atractiu en funció del que es percep al carrer. Hi ha èpoques en les quals les imatges impactants són una prioritat per cridar l’atenció. En altres ocasions o èpoques un bon lema, una frase que arribi al receptor i que li remogui alguna cosa per dins és molt més prioritari. Però si hi ha alguna cosa en el que la gran majoria està d’acord és que un bon missatge curt, precís i contundent és el que al final, malgrat molts invents creatius, arriba més al consumidor. Per això a Grup VIVÓ hem realitzat canvis en la cartellera mensual amb un disseny més directe i en el qual s’adjuntarà tota la gran varietat d’ofertes disponibles, prescindint de la cartellera que es lliurava a meitat de mes i que ara ve inclosa en la cartellera mensual. A més ja disposeu del catàleg de Nadal 2014 que també ha rebut canvis considerables. Molt més pràctic de dimensions, més directe, en definitiva més clar. Per a més informació podeu consultar al vostre comercial de Grup VIVÓ i demanar un exemplar.