burbujas_073_grupvivo_04

En la seva propera edició que tindrà lloc, Alimentaria preveu incrementar les cotes d’internacionalització de la seva última edició, a la qual van acudir prop de 4.500 empreses expositores, 1.000 d’elles procedents de 70 països, i prop de 150.000 visitants, un 30% internacionals, de 156 països.

 

Amb el repte de revalidar les més de 12.500 reunions de negocis que van tenir lloc en l’anterior edició, el programa Alimentaria Hosted Buyers ha seleccionat a 680 compradors clau, importadors i distribuïdors de països estratègics dels cinc continents, perquè assisteixin al saló. D’ells, gairebé un terç procedeixen d’Àsia, sent Xina i Hong Kong, Corea de Sud i Japó els principals països d’origen. Europa és la segona àrea geogràfica en nombre de compradors convidats, seguida de prop per Amèrica del Nord (Estats Units, Canadà i Mèxic). També es convidarà a compradors de Llatinoamèrica, Àfrica, Austràlia i Nova Zelanda.

 

Les activitats del saló impulsaran la innovació en el sector i buscaran potenciar la interrelació entre les indústries alimentària, gastronòmica i turística, posant especial èmfasi en el foment de la sostenibilitat en els seus processos i productes.

 

La celebració al costat d’Hostelco, el Saló Internacional de l’Equipament per a la Restauració, Hoteleria i Col·lectivitats, reflectirà una integració molt més propera de les propostes de Food Service. Per segona edició consecutiva, tots dos esdeveniments oferiran tant a la distribució com a canal horeca l’oferta més completa i transversal per a la indústria de l’alimentació, la gastronomia i l’equipament hostaler, i organitzaran conjuntament activitats de gran valor afegit com The Experience Live Gastronomy, un espai en el qual se succeiran els tallers, presentacions i showcookings.

Firabarcelona.com