Alimentaria 2020 es reafirma com una trobada global imprescindible per al sector
En la seva propera edició que tindrà lloc, Alimentaria preveu incrementar les cotes d’internacionalització de la seva última edició, a la qual van acudir prop de 4.500 empreses expositores, 1.000 d’elles procedents de 70 països, i prop de 150.000 visitants, un 30% internacionals, de 156 països.
Amb el repte de revalidar les més de 12.500 reunions de negocis que van tenir lloc en l’anterior edició, el programa Alimentaria Hosted Buyers ha seleccionat a 680 compradors clau, importadors i distribuïdors de països estratègics dels cinc continents, perquè assisteixin al saló. D’ells, gairebé un terç procedeixen d’Àsia, sent Xina i Hong Kong, Corea de Sud i Japó els principals països d’origen. Europa és la segona àrea geogràfica en nombre de compradors convidats, seguida de prop per Amèrica del Nord (Estats Units, Canadà i Mèxic). També es convidarà a compradors de Llatinoamèrica, Àfrica, Austràlia i Nova Zelanda.
Les activitats del saló impulsaran la innovació en el sector i buscaran potenciar la interrelació entre les indústries alimentària, gastronòmica i turística, posant especial èmfasi en el foment de la sostenibilitat en els seus processos i productes.
La celebració al costat d’Hostelco, el Saló Internacional de l’Equipament per a la Restauració, Hoteleria i Col·lectivitats, reflectirà una integració molt més propera de les propostes de Food Service. Per segona edició consecutiva, tots dos esdeveniments oferiran tant a la distribució com a canal horeca l’oferta més completa i transversal per a la indústria de l’alimentació, la gastronomia i l’equipament hostaler, i organitzaran conjuntament activitats de gran valor afegit com The Experience Live Gastronomy, un espai en el qual se succeiran els tallers, presentacions i showcookings.
Firabarcelona.com